browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

Amaran Papa Gomo Kepada Anwar Ibrahim

Posted by on March 20, 2013
Blogger Papa Gomo : http://www.papagomo.com yang memaparkan imej iras Anwar Ibrahim

Blogger Papa Gomo : http://www.papagomo.com yang memaparkan imej iras Anwar Ibrahim

Kisah liwat atau video seks Anwar Ibrahim kembali lagi.

Kata orang-orang pembangkang : “Ini adalah kospirasi UMNO untuk menjatuhkan Anwar ibrahim”. Jawapan Dato’ Seri Anwar Ibrahim apabila ditanya wartawan juga tidak mendapat jawapan yang memuaskan.

“Adakah Dato’ Seri Homoseksual atau Biseksual?”, tanya wartawan. Jawapannya : ” Ini semua propaganda UMNO”. (Lihat Video). Persoalannya, beliau buat perkara itu atau tidak, bukan konspirasi daripada siapa-siapa.

Saya tidaklah mengatakan bahawa orang dalam video itu adalah Anwar Ibrahim kerana bukan saya yang merakam dan tidak pula berada di dalam bilik itu. Tetapi orang dalam gambar yang disiarkan oleh PapaGomo adalah mirip Anwar Ibrahim.

Yang peliknya, jika semua ini adalah propaganda UMNO, bagaimana pula UMNO boleh menjemput ‘Anwar Ibrahim’ untuk masuk ke dalam bilik tersebut? Siapa pula yang merakamnya? Adakah ini adalah perancangan sulit tahap tertinggi daripada PKR untuk menggunakan isu ini bagi meraih simpati rakyat terhadap Anwar Ibrahim?

Dalam kes video “Anwar Ibrahim dan China Doll”, Anwar Ibrahim tidak pula menyaman Dato’ Eskay kerana menyiarkan video tersebut kepada umum. Sedangkan Dato’ Eskay sendiri telah bersumpah bahawa manusia di dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim. Jika beliau rasa teraniaya, mengapa tidak menyaman Dato’ Eskay?

Tiba-tiba muncul gambar terbaru ini, Anwar Ibrahim mahu pula menyaman blogger Papa Gomo (blogger yang digeruni oleh blogger pro-pembangkang dan pro-kerajaan) sedangkan Dato’ Eskay tidak. Mengapa ya? Saya sebagai rakyat biasa pun masih tertanya-tanya tentang perkara ini.

@anwaribrahim “Saya telah arah pasukan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan UMNO,”

SURAT TERBUKA PAPA GOMO KEPADA DATUK SERI ANWAR IBRAHIM

Salam sejahtera kepada Datuk Seri Anwar bin Ibrahim, Ketua Umum Pakatan Pembangkang. Saya dengan ini memohon maaf di atas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar-gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf di atas kebiadapan saya ini yang mencerca Datuk Seri dan melabelkan Datuk Seri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan maaf ini saya berharap agar Datuk Seri dapat balik menarik saman RM100 juta yang difailkan ke atas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Datuk Seri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik beradik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.

Apa sekalipun Datuk Seri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Datuk Seri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Datuk Seri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Datuk Seri untuk tatapan rakyat.

Salah satu gambar yang disiarkan di laman blog

Salah satu gambar yang disiarkan di laman blog

Pada 6 Februari 2013 bertempat di lokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1.00 pagi rakaman aksi Datuk Seri telah membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah yang mana videonya juga berada di tangan saya (Papa Gomo). Saya merasakan bahawa Datuk Seri tahu apa yang akan berlaku jika video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Akhir sekali saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya. Rakyat tidak mahu pemimpin jijik seperti mana manusia bernama Anwar bin Ibrahim.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatah lagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Datuk Seri dan saya rasa Datuk Seri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa menantu Datuk Seri yang akan membawa Datuk Seri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Datuk Seri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Datuk Seri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Datuk Seri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Datuk Seri.

Sumber: Blog Papa Gomo

Printscreen Twitter daripada PKR Bangi seolah-olah mengakui 'orang' itu adalah Anwar Ibrahim

Printscreen Twitter daripada PKR Bangi seolah-olah mengakui ‘orang’ itu adalah Anwar Ibrahim

Baru-baru ini ada wartawan bertanya kepada Tuan Guru Nik Aziz berkenaan perkara ini, beliau menjawab “kalau Anwar Gay pun kita kena terima dia sebab dia cerdik. Lawan dengan hujah bukan dengan peribadi”. (Bukti Video)

Saya pelik, Ustaz-Ustaz Pas cakap kita boleh ceritakan keburukan pemimpin untuk beri kesedaran kepada rakyat bagi memilih pemimpin yang baik moralnya. Pembangkang kan memang terkenal dengan taktik menyerang peribadi pemimpin BN sejak dari dulu lagi.

Tetapi apabila terkena kepada batang hidung sendiri (kes Anwar Ibrahim kena serang peribadi) boleh bertukar pula kata-katanya ya? Adakah hukum-hukum agama ini hanya terhukum untuk pemimpin BN sahaja? Bila terkena kepada pemimpin pembangkang, keluar pula hukum memfitnah kepada BN? Bila BN dikira fitnah, bila PR dikatanya ‘menceritakan keburukan pemimpin tidak salah’.

Adakah ini bermakna politik suku agama suku Tuan Guru Haji Hadi? Kalau suku-suku ini kiranya boleh diperangi tu.

Mengapa ya Datuk Seri Anwar Ibrahim nampak gelabah apabila ditanya pasal sama ada beliau gay atau tidak?

Jika anda rasanya sesuatu, tekadkan hati untuk tidak memilih Anwar Ibrahim!

Nota : Minta maaf kepada para pembaca, sengaja nak panaskan blog sebab nak dekat Pilihanraya. Selamat mengundi.

TIBAI TETAP TIBAI!

Jamalie_Jam @ jamalrafaie.com
57000 Bukit Jalil, 20 Mac 2013.

Comments

comments

Powered by Facebook Comments

4 Responses to Amaran Papa Gomo Kepada Anwar Ibrahim

  1. Yazid

    percaya sgt dengan penipu tu. kalau saya tukar sikit ayat tuan “BN kan memang terkenal dengan taktik menyerang peribadi pemimpin Pembangkang sejak dari dulu lagi.” make sense jugak kan?

    [Reply]

    Jamal Rafaie Reply:

    Siapa yang dimaksudkan dengan penipu itu? Boleh juga tukar ayat : “ini semua konspirasi Pakatan Rakyat”. Saya rasa ianya make sense juga.

    Dalam politik ianya melibatkan kepercayaan dan sokongan. Saya tidak boleh memaksa tuan menyokong dan begitu juga tidak boleh memaksa sy.

    Saya katakan pembangkang menyerang peribadi pemimpin ‘sejak dulu’ bermaksud pembangkang yang mulakan terlebih dahulu di alam maya ini bermula dengan gelaran MahaFiraun kepada Mahathir. Dahulu mereka bermaharajalela di internet dan sekarang mereka pula mendapat tentangan.

    Ikut adat. Kerajaan biasa dengan cacian dan kritikan kerana mereka golongan pelaksana. Pembangkang pula sedap berkata. Oleh itu, pembangkang rasa ‘tergugat’ apabila ada ‘pembangkang’ yang lain menyerang mereka.

    Oleh kerana itu, rakyat perlu memberi kemenangan kepada BN untuk terus menjadi kerajaan dan Pakatan perlu terus menjadi pembangkang kerana mereka lebih brbakat ke arah itu.

    Walallahualam.

    [Reply]

  2. afif

    sekarang ape kes pulak dia serang dekat nurul izzah pulak..lepas ni sapa skndal seks wan azizah pulak>?come on..buka minda anda..umno sekrang bukan 50 tahun yang lepas..

    [Reply]

    Jamal Rafaie Reply:

    Percayakah dengan skandal seks wan azizah? Pernah tengok video tu? 50 tahun dulu, dalam UMNO tak ada Anwar Ibrahim. Kamera pun orang susah nak beli.

    Bukan masalah siapa PapaGomo, masalah konspirasi UMNO. Tetapi persoalannya, adakah di dalam video itu Anwar Ibrahim? Cuba saudara perhatikan.

    Papa Gomo bukan nak buka keaiban, tetapi mahu tunjuk kebenaran bahawa Anwar Ibrahim tidak layak jadi Perdana Menteri.

    Percayalah, isu-isu ini akan digunakan oleh DAP untuk jatuhkan Anwar Ibrahim dan naiklah Lim Guan Eng jika Pakatan berkuasa. Percayalah, nescaya kamu akan berterima kasih kepada orang yang memberitahu anda sekarang sebelum tersilap memilih parti.

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

} window.setInterval("cycle1()",10000);