KONSPIRASI DAJJAL DALAM PIALA DUNIA 2010

wmc

Piala dunia telah tamat!

Setelah sebulan dipromosikan di seluruh dunia dengan bunyian Vuvuzela yang membingitkan, penduduk dunia kembali ke fitrah asal mereka. Tiada ‘qiamulail’ di kedai mamak, tiada lagi bangun lewat dan cuti sakit mengejut!

Sedar atau tidak, kisah Mavi Marmara yang menjadi fenomena dunia sebelum ini semakin hilang di hati umat Islam. Jika dulu demonstrasi diadakan, kutukan dan cemuhan, kini semua itu lenyap dan digantikan pula dengan sorakan gol di depan televisyen.

Itulah percaturan Si Hidden Hand di luar sana. Begitu mudah ‘beliau’ menguasai dunia. Termasuklah di Piala Dunia ini! Apa konspirasinya itu? Bacalah sehingga ke selesai ya..

ADA KE KONSPIRASI DAJJAL DALAM PIALA DUNIA 2010?

Ada konspirasi? Sama-sama kita perhatikan apa yang dikaji oleh pengkaji-pengkaji konspirasi dunia ini. Fakta-fakta ini saya ambil dari blog JTR dan Free Our Mind untuk dikongsi dan disebarkan.

BOLA JABULANI DAN LOGO WORLD CUP 2010

Bola pun ada mesej tersirat ke? Mengikut kajian mereka (pengkaji tanda Dajjal), mereka telah menjumpai mesej tersembunyi itu di sebalik bola dan logo World Cup 2010. Lihat gambar di bawah dan perhatikan..

jabulani Lihat nama bola (JABULANI) dan simbol syaitan (JAHBULON)

.

JABULANI = JAHBULON

JAHBULON adalah satu acara ritual yang diamalkan oleh golongan Freemason. Jadi, penggunaan nama ritual mereka ini telah ‘ditanam’ dalam nama bola rasmi World Cup 2010 dengan nama Jabulani. Secara tidak langsung pengaruh Freemason telah diserap ke seluruh dunia.

Perhatikan pula logo Piala Dunia 2010..

31330_1490202736104_1265064343_31364555_8369243_n Logo World Cup jika dipusingkan menyerupai kepala seekor burung

.

Ternyata konspirasi Zionis dan Dajjal telah menjajah semua penduduk dunia sehingga lupa tentang perjuangan yang hakiki. Persoalannya, apa yang perlu kita lakukan untuk menghalang konspirasi ini? Saya tak mampu untuk menjawabnya..

Info lanjut tentang konspirasi Dajjal dalam Piala Dunia 2010 yang lalu, bolehlah klik di blog JTR dan Free Our Mind. Saya hanya membantu menyebarkan berita ini sahaja..

Boleh kongsikan apa langkah sepatutnya untuk kita lakukan dalam menghadapi fitnah Dajjal yang ramai yang tidak mengetahui ini?

FITNAH AL-MASIH DAJJAL!!

Blogger Templates

Jamalie_Jam @ jamalrafaie.com
45700 Bukit Rotan, Selangor Darul Ehsan.


7 thoughts on “KONSPIRASI DAJJAL DALAM PIALA DUNIA 2010”

  1. kita semua sedang berada di bawah fitnah dajjal. Sistem ekonomi dan perbankan sekarang adalah salah satu cara dajjal menakluk dunia. sesiapa yg berhutang membeli rumah.kereta dsb adalah terkena fitnah dajjal. banyak lagi fitnah dajjal di zaman ini sebenarnya. Ayuh sama-sama kita gantikan budaya membaca Yaasin pd setiap mlm jumaat dgn bacaan surah Al-Kahfi sebagai penawar dan benteng dari fitnah dajjal ini. Yaasin itu sebaiknya dibaca setiap hari.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *